Top Market na Dolnym Śląsku

20/01/2016 19:17
Wydarzenia, Market Dolnym Śląsku - zdjęcie, fotografia

Polska sieć sklepów inwestuje w naszym regionie

Nawet 15 nowych sklepów spożywczych zamierza otworzyć we Wrocławiu i okolicach polska sieć Top Market. Budowa sieci punktów na Dolnym Śląsku to obecnie priorytet inwestycyjny dla firmy, która do tej pory działała w centralnej i wschodniej Polsce.

Sklep osiedlowy oferujący pełen wachlarz produktów spożywczych, do którego z chęcią wracamy, będący częścią naszego codziennego życia – tak wygląda przepis na sukces wg Michała Sadeckiego, prezesa utworzonej w 2004 roku marki Top Market, skupiającej ponad 300 sklepów na terenie całej Polski. Zgodnie z obraną polityką, marka chce inwestować głównie w punkty osiedlowe, o powierzchni nie przekraczającej 250-400m2.

- Naszym klientom oferujemy dogodne warunki zakupów i konkurencyjną cenę. Chcemy aby nasze placówki znajdowały się jak najbliżej domów naszych klientów, którzy często traktują nas jak sąsiadów. Nowe placówki otwieramy blisko osiedli mieszkaniowych i kamienic, aby stworzyć dogodną alternatywę dla długich, nużących zakupów w hipermarketach – twierdzi Michał Sadecki.

Obecnie polska spółka szczegółowo analizuje rynek, by wybrać jak najlepsze lokalizacje dla swoich przyszłych sklepów, których w ciągu najbliższych 6 miesięcy ma powstać nawet 15. Inwestycja będzie dla firmy absolutnym debiutem na dolnośląskim rynku. Do tej pory sieć prowadziła działalność na Mazowszu, Lubelszczyźnie, Pomorzu, Warmii, Kujawach, Podlasiu oraz w województwie łódzkim. Jak zapewniają właściciele, siłą Top Market jest przynależności do Polskiej Grupy Supermarketów (zrzeszającej również sklepy Minuta8 I Delicia), dzięki czemu sieć jest w stanie zaoferować swoim klientom szeroki asortyment wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach.

W obronie polskiego handlu

Według Top Marketu, którego punkty prowadzone są przez drobnych przedsiębiorców, największym zagrożeniem dla polskiego handlu są potężne zagraniczne sieci, odpowiadające za blisko połowę sprzedaży FMCG w Polsce. Jak twierdzi Michał Sadecki, prezes Top Market oraz Polskiej Grupy Supermarketów, nadszedł najwyższy czas, aby sieci te przestały być traktowane w Polsce ulgowo.

- Wierzę, że, że Rząd RP będzie miał to na uwadze i zignoruje głosy wskazujące na dyskryminujący charakter progresywnej stawki podatkowej tak często wskazywany przez „niezależnych” ekspertów wynajętych przez duże sieci – mówi M. Sadecki.

Na początku bieżącego roku przedstawiciele Polskiej Grupy Supermarketów ogłosili, że zamierzają przesłać do konsultacji rządowych pismo broniące szerokiej skali podatku obrotowego, w którym najwyższa skala wynosi 5% dla największych sieci handlowych. Grupa uważa, że tylko szeroka skala podatkowa od 0% do 5% pozwoli zmniejszyć dystans pomiędzy małymi rodzinnymi firmami a potężnymi podmiotami operującymi na naszym rynku.

W uzasadnieniu swojego postulatu, PGS wskazuje, że to małe i średnie firmy rodzinne są głównymi odbiorcami towarów wytworzonych przez lokalnych producentów: masarni, mleczarni, piekarni lub dokonują zakupów w hurtowniach, dających pracę tysiącom polskich pracowników. PGS obawia się, że brak szerokiej skali podatku obrotowego, pozwoli międzynarodowym sieciom na wykorzystanie tak preferencyjnych warunków zakupowych i przyspieszenie strategii budowy siatki małych sklepów osiedlowych skutecznie eliminując z rynku rodzinne sklepy.

Reklama

Top Market na Dolnym Śląsku komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Klimatyzacja - ekologiczne

Świadczymy profesjonalne usługi dla firm i osób prywatnych w zakresie: Ekologicznego parowego czyszczenia i odgrzybiania klimatyzacji, bez użycia..


Zobacz ogłoszenie

KUPIE stare ordery, medale,

Kupię stare odznaki, odznaczenia, medale, ordery, wpinki,orzełki itp.: wojskowe oraz cywilne, dyplomy, zaświadczenia i legitymacje związane z..


Zobacz ogłoszenie
Reklama



25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez nwroclaw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

AXEN Group II Krzysztof Muskała z siedzibą w Oleśnica 56-400, Na Podkowie 2

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"